◘ قوانین چت روم :

1)      سرور "پاتوق" دارای کانال های مختلف می باشد که برای فعالیت در هر یک از این کانال ها پس از عضویت باید به ادمین های کانال اعلام نمایید که تمایل دارید در کدام بخش فعالیت داشته باشد ، تا ادمین Role  یا به عبارتی دیگر مجوز ورود به آن بخش را برای شما صادر نماید.

2)       دسته بندی کانال ها به این خاطر صورت گرفته که اعضای متفرقه وارد آن نشوند و صرفاً افرادی که قصد فعالیت در آن کانال را دارند ، حضور پیدا کنند.

3)      حفظ احترام به اعضای کانال از اوجب واجبات بوده و خط قرمز تیم مدیریت و نظارت سرور می باشد.

4)      در صورت بروز هر گونه مشکل یا اختلاف آن را با ادمین سرور یا تیم نظارت بر کانال در میان بگذارید.

5)      هدف از دسته بندی های کانال ها ، نظم بخشید و پیشگیری از هرج مرج و بهم ریختگی بوده و از تمامی افرادی که عضو کانال هستند خواهشمندم که نسبت به رعایت این نکته دقت لازم را بعمل آورند.

6)      رفتار و برخورد اعضای سرور توسط تیم نظارت بر سرور و همچنین مدیریت سرور پیگیری خواهد شد. پس مراقب رفتار خود و حفظ احترام به دیگران باشید تا باعث ایجاد کدورت و ناملایمتی نشود.

7)      هرگونه تخلف از سوی کاربران (چه اعضای ثابت و عضو و چه اعضای موقت) قابل رویت بوده و در صورت تکرار تخلف ، تیم نظارت موظف به برخورد با فرد خاطی می باشند.

8)      عدم رعایت قواعد و قوانین چت روم ها و دسته بندی ها و... با هشدار و سپس در صورت اقدام مجدد از سوی کاربر با برخورد همراه خواهد بود.

9)      ادمین سرور تجربه و سابقه مدیریت در چت روم ها و مسنجرهای دیگر را داشته و سعی می کند که فضا مبتنی بر رفاه و آرامش و آسایش و و سرگرمی و تفریح و نشاط باشد و پیش برود و با افرادی که قصد ایجاد خلل در این روند را داشته باشد کوچکترین مماشاتی نخواهد کرد.

10)   برای پیوستن به تیم نظارت باید حداقل چند ماه عضو ثابت سرورهای پاتوق باشید و همواره با ادمین سرورهای پاتوق در ارتباط باشید.